Rozhledna Onen svět (okr. Tábor)

Vytisknout s sebou

Hezký výlet na Onen svět je vhodný i pro nejmenší děti, ale lze alternativně prodloužit i pro větší děti. Náš výlet pro nejmenší začínáme v obci Lašovice na návsi, kde necháme auto. Vydáme se východně po silničce směrem na vísku Lašovky. Po pravé straně míjíme pěkný kostel Navštívení Pany Marie, který si můžeme prohlédnout. Po cca 200 metrech odbočíme vlevo po zelené turistické značce. Vede tudy i cyklotrasa číslo 8140. Jdeme po zelené turistické značce příjemnou procházkou cca 700 metrů k turistickému rozcestníku.

Zde se nabízí si výlet prodloužit vpravo po červené až na vyhlídku na Brdy a Kryštofovu skálu. My jsme přijeli již k večeru a takto velký okruh bychom nestihli. Pokračujeme tedy vlevo po červené na Onen svět. Po 500 metrech jsme na Onom světě a je to tu velice příjemné. Nachází ze zde pěkná dřevěná Langova rozhledna. Měli jsme štěstí, že bylo otevřené i občerstvení, které je přístupné většinou jen pro ubytované hosty, popř po předchozí domluvě.

U rozhledny má majitel penzionu i několik domácích zvířátek, které jsou milým zpestřením především pro malé děti. Je odsud pěkná vyhlídka na nedaleký kamenný lom, kolem kterého se budeme vracet. Po občerstvení sebe i zvířátek vyrážíme dále po červené turistické značce. Po pár metrech potkáváme turistický rozcestník a vydáme se vlevo po červené turistické značce. Po pravé straně vidíme velký kamenolom. My jsme ho stihli akorát při krásném západu slunce. Děti si mohou chvilku pohrát na obřích kamenech a my se můžeme pokochat monumentálností lomu. Po 600 metrech dojdeme zpět do vesnice Lašovice k autu. Je zde případně i autobusové spojení.

Na trase tohoto výletu nebo v jeho blízkém okolí nejsou žádné turistické známky nebo nálepky.

Na trase tohoto výletu nebo v jeho blízkém okolí nevíme o žádném dětském hřišti.

Chata a rozhledna Onen Svět

Rozhledna Kuníček

• 1,5 km

Rozhledna Milada

• 0,5 km

Na zámek Orlík a lodí zpět

Zážitkový park Zeměráj

Komentáře - Rozhledna Onen svět

Přidat komentář

Chytrý nákupní seznam Shoppka

Shopka je chytrý nákupní seznam. Umožňuje vám snadno sdílet nákupní seznamy s členy vaší rodiny či domácnosti. Vytvořte si seznam na webu www.shoppka.com nebo ve svém mobilu a snadno jej sdílejte jedním kliknutím. Aplikace funguje na všech mobilních zařízení s Androidem a na iPhonech nebo ve webovém prohlížeči. Všechny funkce jsou zdarma a nevyžadují žádnou registraci.

Mobilní aplikaci můžete stahovat z Google Play a App Store.